Dette er meg!

Bildet mitt
Austrheim Kommune, Hordaland, Norway
Jeg er jente på 32år fra Kristiansand, men fant kjærlighet og flytet til vestlandet. Her bor jeg sammen med 2 katter og samboeren min. 27 juli 2011 ble jeg englemamma til lille Julie. Men ting ble ikke slik jeg hadde tenkt. Mange tunge dager som har vært siden, og mange gjenstår. Bloggen min omhandler mest om mine mange håndarbeids prosjekter, men om du lurer på noe er det bare å spørre i vei.

fredag 9. januar 2009

Livet er alt for kort!

Hvorfor skal så mange dvele på fortiden, kan man heller leve i nuet og gjøre det beste ut av den situasjonen man er i.
Fortiden, er fortiden, lær av den og bruk den som en erfaring på nåtiden. Jeg er selv offer for å tenke på "hva, hvorfor, hvordan". Men disse ordene skaper ikke annet enn mye mer tanker enn en har behov for. I hverdagen er det nok av beskymringer, mer enn nok vil jeg påsto.

Jeg er glad jeg lever, har mange som er glad i meg og forteller meg det hverdag. Jeg har ei mor som er kjempe stolt av meg, en mann som elsker meg, ei søster som jeg skulle ønske jeg hadde bedre kontakt med, men pga situasjoner som er ut av mine hender så er det slik det er. L, vet hvor jeg er om hun trenger meg.

Ingen kommentarer: