Dette er meg!

Bildet mitt
Austrheim Kommune, Hordaland, Norway
Jeg er jente på 32år fra Kristiansand, men fant kjærlighet og flytet til vestlandet. Her bor jeg sammen med 2 katter og samboeren min. 27 juli 2011 ble jeg englemamma til lille Julie. Men ting ble ikke slik jeg hadde tenkt. Mange tunge dager som har vært siden, og mange gjenstår. Bloggen min omhandler mest om mine mange håndarbeids prosjekter, men om du lurer på noe er det bare å spørre i vei.

torsdag 22. oktober 2009

Min første lydbok

Ny inspriasjon!
På turene mine som jeg tar hverdag ca 50-1time så hører jeg på Jo Nesbø sin siste Harry Hole bok Panserhjerte. Jeg har nok ikke lest de andre bøkene, og merker allerede at jeg skulle kanksje ha leste Snømannen første. I denne boka hører man allerede i starten om at morderen i Panserhjerte har blitt inspirert av morderen i Snømannen. Hmmm
Men jeg bryr meg ikke om det.
Har allerede kom gått i gang og så langt virker det kjempe spennende.

Ingen kommentarer: