Dette er meg!

Bildet mitt
Austrheim Kommune, Hordaland, Norway
Jeg er jente på 32år fra Kristiansand, men fant kjærlighet og flytet til vestlandet. Her bor jeg sammen med 2 katter og samboeren min. 27 juli 2011 ble jeg englemamma til lille Julie. Men ting ble ikke slik jeg hadde tenkt. Mange tunge dager som har vært siden, og mange gjenstår. Bloggen min omhandler mest om mine mange håndarbeids prosjekter, men om du lurer på noe er det bare å spørre i vei.

fredag 5. mars 2010

Mere Snø !!!!!

I dag igjen våkner jeg opp midt på natten for å oppleve enda mere snø. Hvor kommer alt fra. Er på tide at Kong Vinter drar sin vei, er så mye snø nå at enn har snart ikke plass til å lagre det.

Er vel ikke annet enn å vente på bedre dager,

De neste dagene lover det ikke bra;
ta en titt på yr.no

1 kommentar:

Laila sa...

Er enig med deg i at kong vinter kan flytte seg litt nå. Ligger foresten en utfordring til deg på min blogg.