Dette er meg!

Bildet mitt
Austrheim Kommune, Hordaland, Norway
Jeg er jente på 32år fra Kristiansand, men fant kjærlighet og flytet til vestlandet. Her bor jeg sammen med 2 katter og samboeren min. 27 juli 2011 ble jeg englemamma til lille Julie. Men ting ble ikke slik jeg hadde tenkt. Mange tunge dager som har vært siden, og mange gjenstår. Bloggen min omhandler mest om mine mange håndarbeids prosjekter, men om du lurer på noe er det bare å spørre i vei.

tirsdag 1. mars 2011

En lykkelig slutt på ferien min !

I går for siste sjanse jeg hadde til å få meg en tur til Kvadraturen, og dermed drog jeg litt tidligere så jeg fikk sett meg litt omkring og brukt litt penger.

På min ferd kom jeg over butikken Bånsull, og det var jo bare gøy. Her fant jeg masse spennende, ting som tåm jeg hadde i min barndom. Der i blandt denne snurrebassen.
Jeg er kjempe fornøyd, med både handelen og servicen jeg fikk i butikken.
Ble også en tur på Glipp etter gamalt, da ble det Bagel med eggesalat på menyen, kjempe godt var det.
En ting jeg beit meg merke i da jeg vandret omkring i sentrum var hvor forandret alt hadde blitt, for det første var det en hel haug med snø som lå, selv med en Markensgate som har innlagt fjernvarme. Måtte passe meg. Men så var det alle disse kranene overalt, bygg som ble revet og andre hadde fått ny fasade. Og butikker som hadde blitt borte. Litt trist var det. Men kanksje feil tidspunkt å reise til byen på. For komme tilbake i sommer.

-Anne Kate-

Ingen kommentarer: