Dette er meg!

Bildet mitt
Austrheim Kommune, Hordaland, Norway
Jeg er jente på 32år fra Kristiansand, men fant kjærlighet og flytet til vestlandet. Her bor jeg sammen med 2 katter og samboeren min. 27 juli 2011 ble jeg englemamma til lille Julie. Men ting ble ikke slik jeg hadde tenkt. Mange tunge dager som har vært siden, og mange gjenstår. Bloggen min omhandler mest om mine mange håndarbeids prosjekter, men om du lurer på noe er det bare å spørre i vei.

lørdag 12. februar 2011

Hipp Hurra for meg i dag

HIPP HURRA FOR MEG SOM FYLLER MITT ÅR I DAG!


Da har jeg rukket å blitt 32 år. Ikke verst det. I følge min mor så er jeg fremdeles ung og har hele livet foran meg. Og det kan være vel og sant det, men kan ikke si meg helt enig i det :-) Er jo over halvs til 60år. hihi. Men er alikevel glad at jeg er voksen og ikke en 18 åring og trodde jeg visste alt. jeg vet jo ikke alt som 32 åring. Tenker man aldri for vite alt jeg :-)
Jeg har iallefall fått oppmerksomhet av veldig mange. Mange hyggelige meldinger på facebook, og selvom det opplyses om fødselsdag så er det hyggelig med en hilsen alikevel.
Har også fått flere oppmerksomheter i posten av venner og familie og dette var kjempe kjekt.
De har nok truffet godt med gave valgene sine uten tvil.

Her er bilder av noen av tingene jeg har fått.
Jeg har fått garn i fra Vikting, Sandnes, Gjestdal, Hillesvåg Ullfabrikk, en hjemmelaget nøkkelring, hjemmestrikket tøffler til babies, penger, kjøleskaps magneter med kule sitater på, knapper og bøker med strikkeoppskrifter. Å ja blomster (til meg selv) ;-)
Nå er det bare en ting å gjøre, lene seg tilbake med en varm kopp te, et kakestykke og strikkepinner som jobber seg varme. Er så utrolig takknemlig for alt jeg har fått Tusen takk alle sammen.

-Anne Kate-

Ingen kommentarer: