Dette er meg!

Bildet mitt
Austrheim Kommune, Hordaland, Norway
Jeg er jente på 32år fra Kristiansand, men fant kjærlighet og flytet til vestlandet. Her bor jeg sammen med 2 katter og samboeren min. 27 juli 2011 ble jeg englemamma til lille Julie. Men ting ble ikke slik jeg hadde tenkt. Mange tunge dager som har vært siden, og mange gjenstår. Bloggen min omhandler mest om mine mange håndarbeids prosjekter, men om du lurer på noe er det bare å spørre i vei.

søndag 6. februar 2011

Just another Sunday!


Just another Sunday!
Eller er det det ?. Er faktisk den første søndag i februar mnd i 2011, så i grunn er det ikke bare en ny søndag.
Våkner opp til at det er overskyet og tenker hvor er solen som var meldt, men den melder seg selvfølgelig ikke. Er heller en god blanding av skudd, regn og haggelbyger. En spennende vestlands vinter på Litlås.
Denne helgen har i grunn ikke jeg gjort så masse, har blitt til at jeg har tatt det helt med ro, slappet av, sovet lenge og selvfølgelig har strikkepinnene jobbet ;-) Ingen strikke fri tid foran Tven.
Har nok klart å sette av litt tid til kaffe kos. Benyttet endelig epresso koppene jeg fikk til jul. Kjempe stilig. Koppene kommer fra serien Menu, er kjempe fornøyd med dem. Syntes de passer så godt til servisit mitt fra Rosendahl.

Formen i dag har vært meget bra, har nok ikke kjent noe bevegelse enda, men det er early days. Kan i grunn ikke vente noe før i uke 18 og utover. Venter i spenning.
-Anne Kate-






Ingen kommentarer: