Dette er meg!

Bildet mitt
Austrheim Kommune, Hordaland, Norway
Jeg er jente på 32år fra Kristiansand, men fant kjærlighet og flytet til vestlandet. Her bor jeg sammen med 2 katter og samboeren min. 27 juli 2011 ble jeg englemamma til lille Julie. Men ting ble ikke slik jeg hadde tenkt. Mange tunge dager som har vært siden, og mange gjenstår. Bloggen min omhandler mest om mine mange håndarbeids prosjekter, men om du lurer på noe er det bare å spørre i vei.

onsdag 10. februar 2010


I går fikk jeg ny bok fra Hobby Bokklubben. Strikkeboka, den inneholder kjempe masse bra oppskrifter og ikke nok med det den er veldig bra på andre områder.
Boks hjelper deg med diverse teknikker, deriblant hvordan man bruker fletting, perler på pulsvarmere feks.
Jeg likte også boka godt siden den forklarte veldig bra de ulike oppskriften. Og henvisningen var knall.


Nå er det bare å sette i gang med noen prosjekter. Hadde lyst til å strikke noe til meg selv, men jeg har ikke funnet noe som sier, dette må jeg strikke. Har i grunn holdt meg til enkle ting. Mne nå siden venninnen min skal ha baby snart så er det henne jeg har lyst til å strikke til. For ta meg en tur innom Tekstil Stua på fredag og se om jeg finner noe fint.



Her er noen bilder fra boken som er lånt fra Hobbyklubben.


Ingen kommentarer: