Dette er meg!

Bildet mitt
Austrheim Kommune, Hordaland, Norway
Jeg er jente på 32år fra Kristiansand, men fant kjærlighet og flytet til vestlandet. Her bor jeg sammen med 2 katter og samboeren min. 27 juli 2011 ble jeg englemamma til lille Julie. Men ting ble ikke slik jeg hadde tenkt. Mange tunge dager som har vært siden, og mange gjenstår. Bloggen min omhandler mest om mine mange håndarbeids prosjekter, men om du lurer på noe er det bare å spørre i vei.

fredag 5. februar 2010

Tarzan har fått seg et bad



Jeg vet ikke helt om Tarzan ble så glad for at han fikk et bad, men han var så skitten at det var ikke annet å gjøre enn å sette han oppi badekaret og såpe han inn.
Etter mye om og men ble han rein, men så var han da gjennomvåt. Jeg forsøkte å hjelpe han, tørke med håndklede, bruke hårføner, men det endte med at han slikket seg tørr, det tok sin tid du.
Har nå kommet til den konklusjonen at katter liker ikke å bade fordi det tar så lang tid for dem å bli tørr igjen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha... Søtnosen min <3

Anne Kate Budalbakk sa...

Han er nok min søtnos da , hehe

Anonym sa...

Min og =op